
Verkoop
Verkopen heeft vandaag meer te maken met het begrijpen van de customer experience journey dan met hard selling.
Sociale media nemen een belangrijk deel in van het verkoopproces en zijn niet meer weg te denken uit de communicatiestroom tussen bedrijf en prospect
Meer en meer zien we de noodzaak om “ disruptive selling “ technieken toe te passen om ons marktaandeel te behouden en te vergroten.
Vandaag is het de klant die het sales proces stuurt. De klant neemt het werk over.
Maar toch mogen we “ the human touch “ in het verkoopsproces niet vergeten.
Een goed begrip van de processen die vandaag een klant doet besluiten tot een aankoop van uw product of diensten is essentieel.
Daarom bekijken wij graag met uw team hoe we uw business kunnen doen aansluiten op het verwachtingspatroon van uw doelgroep.
Wenst U contact op te nemen met één van onze adviseurs om uw verkoop te bespreken?
Neem dan contact op via dit contactformulier of bel ons op het nr 0475 40 76 73